söndag 19 oktober 2008

JUL och en simply knit tidning

105 spänn men det var det värt det var den sista på centralen i malmö så mamma gick med på att köpa den medesamma tack så jätte mycket nu ska det göras julklappar för hela slanten om man säger så ta det på orden kolla på bilden.


okay jag erkänner man ser inte det. Det fanns en bilaga om att sticka en julgran och en massa pynt det är det som blir årets jul klappar. Och för vissa blir det virkade kakor eller tomtar. Jag har även prakat på mig lite tomte mönster. så nu är det dags att börja med mallarna och sedan börja virka och sticka på riktigt du vet det är ju snart jul.

1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

Låter kul med den där plastboxen att ha nystanet i.
Du undrade om jag alltid stickar sockar på rundstickor och så har det blivit. Det känns bra att bli klar med båda samtidigt för jag stickar ju dessutom båda parallellt. När man gjort det några gånger är det hur lätt som helst!
/Efwa