fredag 7 november 2008

Grattis Mormor/Farmor (det beror lite på)





Jag ville ge min mormor och mina kusiners farmor något extra roligt till födelsedagen så jag passade på att virka i hop en kaka. Sedan gick jag ner till skolans bageri och frågade om det var möjligt att man kunde få en kartong till en virkad bakelse. Hon kollade lite konstigt men jag sa att jag var textilare och då sa hon bara Annika... hur ställer vi oss till denna frågan? den personen jag tror var Annika bara log och sa till personen som var osäker att dom minsta kartongerna fanns på lagret. Även om det är så att mormor inte kan kolla in detta ville jag ändå inte lägga upp bilder på det innan hon fått det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

coooooool, ju! en sån vill jag också ha! (du vet vilket datum jag fyller år va?) *s* kram!!!

Britt-Marie sa...

Så häftigt tänk om mina barn skulle hitta på något sådant. Men det måste ha varit en underbar present.

Bambustickan sa...

Britt-marie ja hon blev rätt glad.

helena jag vet inte riktigt men det är väl den 6 januari eller?