onsdag 23 april 2008

hahahah

Jag var i tyskland i helgen, jätte kul. jag har nästa stickat färdigt min halsduk eller den är klar nu men det är fransar kvar och sedan blir det in i tvätten. Jag åkte nämligen i en bil där folk rökte och sedan satt jag vid elden på lördagen. Dom tyckte det var jätte kul att jag stickade hela tiden. När det senare blev kväll tyckte folk att jag var en ailen som tackade nej till öl. Jag var en ailen som satt och stickade, som en port till hem värden jag telipaterade mig med hjälp av den. många intressanta idéer fanns det, dom mesta var dock bara på skoj. en av killarna var på mig ett par gånger med att jag inte skulle glömma att äta och sådant. Tack det var nästan så att jag glömde. Men det bästa var ändå när samma kille sa till mig "but no it's good what you doing it dose it feel like home" det var en bra sak som han sa det värmde. för tillfället är jag nog snart inne i en låg period när man börjar på mycket men gör inget klart och sedan är det det att jag har ont i axlarna oxå men vem bryr sig?
sticka på

halsduken jag stickade på under hela tiden, när klockan var nio var det mörkt och man kunde inte sticka.

detta är projekt jag håller på med två par strumpor det ena paret på en rundsticka
jag vet inte om jag visat bilder på denna

Inga kommentarer: