söndag 27 april 2008

Jaha då var man igång igen.
Jag är rastlös och vet inte vad jag vill göra.
Håller på medmycket samtidigt.

  • En strumpa till den andra strumpan som jag redan gjort(så att det blir två strumpor)
  • En sjal/halsduk/ponsho(det beror på hur man har den på sig)
  • Ett par strumpor
  • En 3D halsduk eller mer magisk halsduk om man tittar på den uppifrån är det ett mönster och ifrån sidan ett annat... hm kommer inte på var jag hittade mönstret men när jag gör så länkar jag. Lovar.

okej fyra saker inte mycket om jag inte hade hålt på med ett tält och fyra klädes plagg samtidigt. Japp det är kul att vikinga säsongen är i gång men det är inte bra att man inser nu att man skulle sytt mer i vinter. sak samma jag fick stickat desto mer. Jag brukar alltid göra så att jag i maj/juni lägger stickningen på hyllan för allt annat som ska göras, men detta året ska jag försöka göra båda...

Sticka på (det ska jag göra iallafall)

kramar Bambustickan

Inga kommentarer: