tisdag 17 mars 2009

Inlägget i dag blir fult med massa bilder. Stickar och fotar som en galning nu :). Det är kul att blogga och att komma ifrån Facebook träsket. Jag blir lätt besat av något och Facebook var just en sak jag blev besatt av. Men nu till inlägget. Jag har stickat klart mina pulsvärmare nu, dom blev smaskiga. Sedan var jag hos Avami idag :D super personal och garnerna var rimligt pris och kvaliteten var great. Köpte mohair och började sticka mars mönstret till pulsvärmar klubben super kul dock har jag inte kommit så långt för grannens hund kom och hälsade på så nu är det den som gäller ettt tag och sedan ska jag sticka igen.

Smaskens
Här så stickar jag på datorlektionen när datorn hängde sig och jag fick lite tid över...

I matsalen undertiden jag väntade på att alla skulle bli klara
Krockningen går framotDet blev en lång rad men ska göra en till och virka i hop dom. Vi får se vad det blir det är bara ett roligt projekt

Inga kommentarer: